ساخت فیلم آموزش ورزشی

ساخت وبلاگ

امکانات وب


 

خدمات ساخت فیلم آموزش ورزش با مجموعه هنری تصویرساز 

با توجه به پیشرفت علم روز افزون در زمینه ورزش و تعدد مربیان ورزشی مجموعه تصویرساز تلاش دارد تا با ساخت فیلم آموزش ورزش در رشته های مختلف بتواند شما را به بهترین نحو و حرفه ای ترین شکل ممکن به بیننده ها معرفی کند .

خدمات ساخت فیلم آموزش ورزش با مجموعه هنری تصویرساز

خدمات ساخت فیلم آموزش ورزش با مجموعه هنری تصویرساز

توجه به نیاز مشتری :

در مجموعه هنری تصویرساز ما همیشه با ایده هایی جدید به مشتریان خود خدمت می کنیم با این حال توجه به خواسته و نظر مشتری یکی از مهم ترین اهداف این مجموعه است که همین موضوع سبب شده است تا ما تمامی درخواست های شما را ثبت کرده و به بهترین نحو و شیوه ممکن اجرا کنیم .

توجه به نیاز داخلی

توجه به نیاز داخلی

ایده پردازی و خلاقیت :

با توجه به تعدد فیلم های ورزشی موجود در بازار ما بایستی در صدد ساخت فیلم هایی با ایده های نو و خاص برای بیننده ها باشیم از این رو مجموعه تصویرساز گروهی ایده پرداز خلاق را گردآوری کرده تا بتواند خدماتی خلاقانه برای رقابت در بازار برای شما عزیزان ارائه کند .

ایده پردازی و خلاقیت

ایده پردازی و خلاقیت

عوامل :

فیلمبردار فیلم آموزشی :

فیلمبرداران حرفه ای ما با توجه به این که در همه حال صبور و آماده اجرای خدمات به بهترین شکل ممکن برای شما هستند سعی دارند تا بتوانند رضایتتان را به نحو احسن جلب کرده و کاری متناسب با خواسته مشتریان تحویل دهند .

فیلمبردار

فیلمبردار

دیگر عوامل یک فیلم سازی حرفه ای به شرح زیر می باشد .

کارگردان :

کارگردان کل مسئولیت ساخت یک فیلم آموزشی را از ابتدا تا انتها بر عهده دارد و اوست که کارها را بین اعضای تیم تقسیم می کند .

کارگردان

کارگردان

تدوینگر :

ما برای تدوین های شما از تدوین گرانی تحصیلکرده و با تجربه استفاده کرده ایم تا خروجی جذاب تحویل بگیریم .

تدوینگر

تدوینگر

نورپردازی :

تیم نور پردازی ما تلاش دارد با تنظیم نور محیط بتواند خدمات نور پردازی را به نحو احسن ارائه کند .

نورپردازی

نورپردازی

صدابردار :

صدابردار ما با استفاده از به روزترین تجهیزات ضبط این خدمات را ارائه می کند .

صدابردار

صدابردار

ناظر کیفی :

ناظر کیفی یکی از مهم ترین افراد است که باید همیشه در زمان فیلم برداری حضور داشته باشد زیرا اوست که کیفیت کار را ضمانت خواهد کرد و شما می توانید تمامی پیشنهادات و انتقادات خود را به او انتقال دهید زیرا او نماینده ای از گروه تصویرساز است که به کار تمامی گروه نظارت دارد حتی کارگردان تیم .

ناظر کیفی

ناظر کیفی

زمان بندی خدمات :

همیشه با یک زمان بندی دقیق ما می توانیم هدفی را دنبال کرده و با صبر به آن برسیم که در این مجموعه با توجه به اهمیت زمان شما عزیزان تمامی تیم موظف هستند در زمان تعیین شده در محل مورد نظر حاضر شوند و همچنین تا زمانی که بتوانند خروجی مناسبی از کار بگیرند فیلمبرداری را ادامه دهند .

زمان بندی خدمات

زمان بندی خدمات

صحنه آرایی :

یکی از عواملی که به جذابیت یک فیلم آموزشی کمک می کند و کماکان در حرفه ای شدن یک اثر هنری تاثیر گذار است صحنه آرایی است که مجموعه تصویرساز با استفاده از یک تیم صحنه آرایی متخصص می تواند بهترین صحنه آرایی را در خدمات فیلم سازی برای شما ارائه کند .

تجهیزات مجموعه :

ما در این مجموعه به روز ترین تجهیزات موجود را در اختیار تیم فیلمبرداری قرار خواهیم داد .

دوربین های فیلمبرداری

دوربین های این مجموعه همگی از بالا ترین کیفیت برخوردار بوده و همچنین یکی از نکات مهم در بخش فیلم برداری تعدد دوربین هاست که ما با افزایش تعداد دوربین ها به رساندن مفهوم آموزشی آن فیلم کمک خواهیم کرد .

دوربین های فیلمبرداری

دوربین های فیلمبرداری

 

سه پایه :

ما از سه پایه های متحرک یا ثابت نسبت به نوع کار استفاده خواهیم کرد .

سه پایه

سه پایه

تدوین

می توان گفت که یک فیلم بدون تدوین غیر قابل ارائه برای مخاطبین است و ما برای داشتن یک فیلم حرفه ای نیاز به تدوینگران خبره ای داریم که تیم تصویرساز با جمع آوری تدوین گرانی مجرب می تواند تمامی خدمات تدوین شما را با کیفیتی عالی تحویل دهد .

تدوین

تدوین

منبع:تصویرساز 

ساخت فیلم آموزش ورزشی...
ما را در سایت ساخت فیلم آموزش ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مرواریدسلیمانی راد sport-training بازدید : 134 تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 ساعت: 18:45